Известие

Collapse
No announcement yet.

Гръмнаха всмукателните колектори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гръмнаха всмукателните колектори

    Така колата е 156 2.0 с ГИ.

    Накратко... колекторите вече са сменени,като момчето което ги прави каза,че според него проблема идва от газовото.Видях се с газаджията и се оказа,че изпарителя бил замръзнал.Сменен е и той газаджията ми каза,че проблема идвал от дебитормера.Смисъл,че голяма част от алфите им гърмели колекторите заради дебитомерите.Дори и да не били на газ.

    Така сега бях в бош и освен датчик на коляновия вал друго не излезе.Дебитомера неможело да се хване(нещо което ми каза и газаджията).
    Сега какво да правя от тук на татък? Да сменям дебитомера? Възможно ли е това гърмене да идва от него. И разбира ли се дали дебитомер е читав или не ?

  • #2
    Първоначално публикувано от Pride Покажи съобщение
    Така колата е 156 2.0 с ГИ.

    Накратко... колекторите вече са сменени,като момчето което ги прави каза,че според него проблема идва от газовото.Видях се с газаджията и се оказа,че изпарителя бил замръзнал.Сменен е и той газаджията ми каза,че проблема идвал от дебитормера.Смисъл,че голяма част от алфите им гърмели колекторите заради дебитомерите.Дори и да не били на газ.

    Така сега бях в бош и освен датчик на коляновия вал друго не излезе.Дебитомера неможело да се хване(нещо което ми каза и газаджията).
    Сега какво да правя от тук на татък? Да сменям дебитомера? Възможно ли е това гърмене да идва от него. И разбира ли се дали дебитомер е читав или не ?
    Аз мисля, че дебитомера се хваща, като на диагностика се следят стойностите, които показва. Ако са в норма е ОК, ако не са е заминал....
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
    DUCATI Monster
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Pride Покажи съобщение
      Така колата е 156 2.0 с ГИ.

      Накратко... колекторите вече са сменени,като момчето което ги прави каза,че според него проблема идва от газовото.Видях се с газаджията и се оказа,че изпарителя бил замръзнал.Сменен е и той газаджията ми каза,че проблема идвал от дебитормера.Смисъл,че голяма част от алфите им гърмели колекторите заради дебитомерите.Дори и да не били на газ.

      Така сега бях в бош и освен датчик на коляновия вал друго не излезе.Дебитомера неможело да се хване(нещо което ми каза и газаджията).
      Сега какво да правя от тук на татък? Да сменям дебитомера? Възможно ли е това гърмене да идва от него. И разбира ли се дали дебитомер е читав или не ?
      Да бе,на повечето алфи им гърмели колекторите даже и на бензин заради дебитомер.... моя значи е гърмял два пъти...кажи на газаджията да си оправи газовото и да не приказва небивалици.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #4
        Уж при ГИ тая опастност едва ли не била с вероятността да те удари гръм...


        Comment


        • #5
          Вероятността да гръмне е малка, ама ако газовата е в изправност.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Проблема с газовото е решен както вече казах.Изпарителя е бил замръзнал,защото термостата не е бил наред.
            Инъче сега при всяко палене ме е страх да не гръмне пак след неговите думи за дебитомера.
            Добре да речем,че една кола няма ГИ и гръмнат колекторите.Каква може да е най-честата причина?

            Comment


            • #7
              Интетесно като замръзне изпарителя, защо се сменя? Обикновено газово гърми от лоша центровка, кофти кабъли, сещи, капачка ама наистина с ГИ вероятноста е много минимална. Както си сменил изпарителя, смени и газаджията.
              Last edited by Marchoni; d.m.y г., 21:13.
              sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
                Интетесно като замръзне изпарителя, защо се сменя? Обикновено газово гърми от лоша центровка, кофти кабъли, сещи, капачка ама наистина с ГИ вероятноста е много минимална.
                И аз не знам защо са го сменили. Случвало ми се е да ми спука мембрана от мръзнене, ма чак пък смяна.....


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Лично аз не съм чул на някой да са му гръмнали колекторите на бензин от дебитомер.С газово да, ама после слагат метален колектор от 155 2.0 с някви доработки.Дори и да гръмне в колектора не е от дебитомера.Като гръмне си отива дебитомера и филтъра.И после ти казват че е от дебитомера ма не е.
                  Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 21:23.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    Хаха..., дебитомера му виновен ...
                    Основно гърменето се получава при наличие на газ в колектора съответно теч. С газовия инжекцион вероятността да се случи е малка понеже газовите инжектори впръскват газ с определени моменти командвани от газовия компютър взимащ сигнал от бензиновите инжектори в които пък всмукателните клапани съответно са отворени и всичко влиза в цилиндъра, т.е. ако настройките са ок и инжекторите не "пикаят" на практика гърмене не може да стане, дори и при кофти свещи и кабели.
                    Затова по принцип в тях са заложени настройки за палене на бензин, ако евентуално остане някаква газ в колектора да не гръмне. Някой слагат кихалки, малко е спорно дали помагат.
                    Моята първа алфа беше 156 2.0тс, за 2.5г я добих от каране около 60-70хил км без да сменям свещи, лули и бобини, газовото беше ловато пефектно настроено, вървеше като на бензин. Сменял съм и дебитомер, тотално умрял, едвам стигаше 4000об и пак не съм имал гърмежи.
                    Пс Имаше преди раздел за газифицирани алфи, Робигаз е колегата който може да ти даде по-конкретни съвети.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      При замръзнал изпарител е съвсем възможно да се промени както налягането, така и драстично да спадне температурата на газа.
                      Това се лови от газовият ком и той би трябвало да спре изобщо газа.
                      За дебиломера-забрави. Газовият комп се ориентира от МАП сензор, а не от ....
                      Накратко- смени газаджията.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Правен е ремонт по изпарителя, не е сменян целия.Незнам какво точно му се ремонтира.Газаджията е Илия от easygas ,мисля че повечето хора в Бургас го знаят.По маркуча който е от изпарителя към дюзите е нямало налягане и е изтървало газ.Историята е долу горе тази .

                        Comment


                        • #13
                          Значи все пак е имало теч, но не дебитомера е виновника.
                          Не го познавам газаджията, вероятно си разбира от работата, но никога не съм чувал да гърми нещо от дебитомера, еле пък на бензин.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment

                          Working...
                          X